wtorek, 6 czerwca 2017

PROŚBA DO BLOGOWICZÓW

Zbieram sobie dane na temat:
  • ile dzieci miało okazję pracować na geoplanie w szkole?  Mam na myśli dzieci z edukacji wczesnoszkolnej i klasy 4, 5, 6. Jak często z niego korzystały? Czy mają związane z nim jakieś wspomnienia? A może rodzice - jako uczniowie się z geoplanem zetknęli? ...
Jeden z wielu rodzajów geoplanu.
  • ile dzieci pracowało na lekcjach w szkole z kostkami sześciennymi. W których klasach? Jak często? ...

Będę bardzo wdzięczna ze pozostawienie informacji w komentarzu lub "w mejlu": 
hey.malgorzata@gmail.com
 ****************************************
Moje dwie córki (21 lat i 9 lat) nie miały styczności z tymi przedmiotami w szkole:(

17 komentarzy:

  1. Jako uczennica nie miałam styczności,
    a w każdym razie nie pamiętam tego.
    Pamiętam za to dobrze patyczki do liczenia
    i mini komputer Papy'ego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sprawdziłam co to za komputer:) http://towarzystwo.edu.pl/assets/prace_matematyczne/sm_15_zemlik_pieczara.pdf

      Usuń
    2. Tamten mini komputer maił tylko 4 pola
      i był kolorowy.

      Usuń
  2. Moja córka kończy pierwszą klasę i jak na razie nie miała z geoplanem styczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci (9 i 15) nie miały styczności

    OdpowiedzUsuń
  4. mój syn (koniec drugiej klasy) nie wiedział co to geoplan... kostek tez nie wykorzystywali (w pierwszej klasie raz grali w grę z podręcznika i wtedy używali jedną kostkę do gry). pani od "edusia" (czyli edukacji wczesnoszkolnej) raczej jest "mało" matematyczna...
    w swojej edukacji (jakies 25 lat temu) nie miałam styczności ani z geoplanem ani kostkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani ja w czasach szkolnych, ani moje dzieci (II i III klasa) nie korzystaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tymi pomocami ani jako uczeń, ani (o zgrozo!) jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Muszę to nadrobić. Moje dzieci też nie miały styczności, bo zaraz bym ściągnęła pomysł. Jak dobrze, że jest Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci 11 i 9 lat nie uzywały geoplanu na lekcjach, jednostkowych sześcianów też nie.

    Za to ja pamiętam, że w drugiej czy trzeciej klasie używaliśmy geoplanów przy wprowadzaniu pojęcia wielokątów i obwodu prostokąta. Wychowawczyni namawiała nawet rodziców do zrobienia z dzieckiem takiej pomocy w domu (z deseczki i gwożdzików)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - pojawił się geoplan:) Dziękuję!

      Usuń
  8. Pani w 1 klasie (gdy zapytałam czy byłby to dobry prezent dla dzieci na koniec roku) powiedziała, że kilka lat temu robili porządki i wyrzucili kilka takich zestawów :( bo były niepotrzebne...:(
    Pozdrawiam
    Magima

    OdpowiedzUsuń