![]() |
https://bhi61nm2cr3mkdgk1dtaov18-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/03/Math-Card-Handout.pdf |
Ciekawe, czy znów usłyszę: o widzę prostokąt 2 x 3!
![]() |
http://www.teach-nology.com/worksheets/math/mul/12chart.pdf |
To jest wstęp do świetnych łamigłówek, które znalazłam na stronie Ivy Sallay FIND THE FACTORS
Rada dla rodzica/nauczyciela: najpierw rozwiąż zadania (różne poziomy) sam. - Na rozgrzewkę taka tabelka do wypełnienia: podane są czynniki/factors (w różnej kolejności) - tutaj obliczenia w pamięci:
![]() |
https://findthefactors.com |
- Czas na łamigłówkę: wypełnić trzeba tabelkę w której nie widać czynników/factors, a tylko niektóre iloczyny/products. I tu się zaczyna zabawa.
Filmiki zaczynają się od od poziomu 1
A tekst z tabelką z poziomu 5:
Przygladamy się liczbom i na początek wybieramy iloczyny: 1 i 25
Bo tylko 1 x 1 = 1 i tylko 5 x 5 = 25
I już mamy po dwa czynniki w rzędzie i kolumnie. Po dalsze wskazówki zapraszam na STRONĘ
SPRÓBUJCIE: https://findthefactors.com/excel-puzzle-sheets/
Dodatkowo warto ćwiczyć tabliczkę mnożenia na komputerze np. tutaj: https://www.timestables.com/
Po kolei
Stopniowanie trudności...
W nagrodę gry:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz